do like my belog.?klik here.

Saturday, December 20, 2014

kata hati

Assalamualaikum..

complicated.

susahnya nk bina sebuah kebahagiaan.

nak berkawan orang tak suka.

nak jumpa takde kelapangan.

bila ada masa ni,ada pulak halangannye.

orang tak faham.

orang reti cakap.

yg tanggung.

KAMI

:'(

moga yg terbaik buat kami..

Aamiin.

Monday, December 8, 2014

aku dah bosan

Assalamualaikum..

(luahan hati)

takpe la dah kalau dah nampak aku serba serbi buruk..kisah tu takde la hingin sgt..tapi kalau semua kwn rapat kau nak jaja fitnah cenggitu tak sedap la.

abeh daa nama aku buruk dpan makhluk rapat kau..yg ni aku kesah..kesah mcm ni jela..aib kau masih aku tutup rapat!

buat la apa yg patut..aku tak layan.

semoga ketenangan menjadi milikmu..Aamiin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...