do like my belog.?klik here.

Tuesday, December 25, 2012

with kaklong ;)

Assalamualaikum :)

lama gile dah tak update my incik belog nih..haihh..di kesempatan yang singkat lagi limit ini, for those yang rindukan teh *HAHA* perasaaaan ! nah..this photo was taken last night with my beloved kaklong yg tersayanggggg !! muahmuahmuah... 

si sulung & si bongsu..nampak gaya cam si bongsu lagi besar dari si sulung..hehe

ok babai...moga diberi kesempatan lagi untuk mengupdate incik belog kesayangan ni..ngeh3~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...