do like my belog.?klik here.

Sunday, May 6, 2012

syukur Alhamdulillah..it was GREAT !

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah ke hadrat Ilahi di atas segala kurniaan dari-NYA yang tak pernah putus..syukur! 

Dia kurniakan saya sebuah keluarga yang cukup bahagia..Dia juga kurniakan saya kawan-kawan sahabat yang cukup indah..ALHAMDULILLAH :)

even banyak dugaan yang diterima it doesn't mean Allah tak sayang saya malah sebaliknya..dengan setiap ujian dariNYA telah banyak mematangkan saya,telah banyak memberi kekuatan pada saya untuk teruskan hidup yang serba mencabar ini..cewah!


my top priority..unparalleled !


i absolutely love my friends..so much! thank you Allah for giving me kawan2 yang baik! :)


i love you because you're the best thing that's ever been mine sayang ..pergh!

p/s: betol2 bersyukur dengan kurniaan dariNYA...syukur Alhamdulillah :)



4 comments:

Mrs | Mr. AniK said...

Ko sy dug dop???

teh o beng said...

dug tu gapo.?? hurmm..awop tergolong lam i love my friends tu la..aishhh~

Mrs | Mr. AniK said...

hahah..dug tu xy tak tau mugo taip ng i-phone anik tu gak..hahahahahahahah..

sy kea musuh awop..ngeee~

teh o beng said...

hahahahaha..darak mena nah awop nih..naip pon typo..ishhh..pah nk bui hadioh harijadi gano nt...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...