do like my belog.?klik here.

Sunday, March 25, 2012

mimpi untuk kita :)

Assalamualaikum :)

ha ! maseh belom tido..study ok ! woahhh :) dah kenapa rajen semacam nih haa?alaa biasa la tu,awal2 sem memang rajen gile! azam baru saya nak blaja sungguh2..nk dapatkan excellent  result blablablabla...hahah..memang cenggini lah kan! :P

arghhh! semua subjek nak cover kan..tamak!

aku boleh dikategori orang cani la..tamak! kejap nk cover subjek tu,kejap subjek ni..last2 semua subjek TAK tercover! damn ! tapi,alhamdulillah,rasanye rajin ni dah semacam je..tak sama ngan rajin zaman dolu kala..sekarang betol2 rajen dah..objective wajib dicapai dah kali ni...insyaALLAH :)

oww yeah ! :)

nak masuk sini,kena banyakkan usaha ! cewahhhh... mak abah, i love you both! erkk...

:)

yeayy! sempat lagi ak mengupdate entry nih...do i care.??????hahaha..apepun,pray pray pray pray and pray da besh for me! haha...

?


p/s: abes blaja nk kawen...dop kiro! hahaha :P



2 comments:

Sam Banjamin said...

orang lain boleh je... tak kan awak tak boleh.... yakin boleh.... anda pasti boleh melakukannya...

teh o beng said...

boleh boleh boleh!! hahah

cepat je pokcik dtg nooo..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...