do like my belog.?klik here.

Friday, October 14, 2011

terpaksa 'lepaskan' awak pergi

Assalamualaikum :)

tutup buku lama buka buku baru........

macam tu la kot ayat orang yg penah frust bercinta dan ingin memulakan satu kisah cinta yg baru..eceh..for me,buku lama dah lama tertutup rapi kemas dikunci.tanak buka lagi.NEVER!kalau dah berani kata pada empunya diri 'jgn ggu saya lagi..saya takmo jumpa awak lagi.' mmg hati dah betol2 padam kisah lama..

teringin buka buku baru..hati macam dah terpaut pada yg baru..sometimes gotta positive respond sometimes its makes me confused....ouchhh..kalau dulu mmg langsung tak pandang,tapi sekarang tak boleh kalau tak pandang..nanti RINDU...ades..

tapi rasanye macam hanya belah sini yg sudi..belah sana berdiam diri..lama menunggu membuatkan belah sini dah give up..takpelah,bukan jodoh kite....tenang..hadapi kenyataan tanpa sedikit keluhan...

you LOVE me or you DON'T


sekarang,fokus pada kehidupan yg penuh dengan cabaran ni....dia yg pernah bertakhta dalam hati biarlah menjadi kenangan terindah buat saya...ok admit still ada dalam hati..sobss...

*setiap yg berlaku ada kebaikannya bak kata najwa latif :)   ye dop.? 


chill ^_^

12 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

sama lah dgn apa yg sy rasa....

susah nak tipu diri ni...


T_T

teh o beng said...

waaa awk mmg sejiwa ngan saya lah !
sobsss T.T jgk lah..uhuk~

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

ececeh...jiwang sokmo kak teh loni..

teh o beng said...

haha..finally cik dilla singgah jgk belog teh o beng nih....hola jiwo..ati bungo2 keh..haha

Si BuDaK KaChAk said...

ala...jgn la nngis gak...kalau dua2 nak nngis nnt sape plak yg nk pujuk???hehehe

teh o beng said...

haha..okeh2 bia teh nangis bdk kachak yg pujuk...manja sket kan..hehehehhee :P

Si BuDaK KaChAk said...

alamak...xleh la camtu...sbb sy tgh sedih ni...tak caye tggu entry yg akn dtg ni... :(

teh o beng said...

alaaa..xpe2 kalo cmtu..bia teh je yg pujuk..alolo jgn sedey2 la awk yg kachak :P

Si BuDaK KaChAk said...

tah la...susah kot...da ramai da cuba tapi semua tak berjaya...

mana tau saya ni kachak???hehehe

teh o beng said...

xpe slow...setiap ape yg berlaku ada rahsia yg DIA sembunyikan...te dop.?ehhe


dah terang2 nm si budak kachak..i assume u kachak la..hahahaha :P

aish8teru said...

ummmm.... =(

teh o beng said...

aish8teru..alolo sedih baca entry nih ke? aishhh...cool2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...