do like my belog.?klik here.

Thursday, October 6, 2011

menggoda betul budak ni

Assalamualaikum :)

eh ada lagi entry baru.?haha..tak boleh nak tidola..asik2 camni..poning den !masaloh masaloh..huehuehue...tanak tulis banyak nak up gambar je..kite memang suke up gambar kan !bukan nak tunjuk muke huduh kite ni kat orang nak suruh org tengok muke huduh kite nih..tapi bialah kite nak up belog nih kite yg punyaaaa...hahahahaha...jom jom jom !

hah !jangan gelak ! nih gambar pasport aku bagi pakwe suh simpan lam wallet..hahahahaha..oktipu !


ececey..nih gambar aku menggoda goda gtuh..hahaha..jelingan mataku..oh ! koyaaaa ..bluerkkkk


nih masa kawan aku kawen..oh jelesnya ! comel je aku masa ni kan.?budak baik :)


kami kongsi satu nama FATIHAH..dia NOOR aku NURUL..so,ape nm sebenar kami.?wah gegurl~


dia kepala kelas aku masa diploma dolu..wah bajet skema aku kan..jam besar gajah !


yeah ! dialah MAK aku..aku yg cumei ni pon kalah bile berada d tepi dia..dia cantik baik gojes menawan bijak pandai banyak lagi lah...she's da best ever listener of mine ! dialah di hati..wah lagu siti nurhaliza tuuuu...ok, I MISS YOU MOK ! i miss your laksa penang.....hehehe...

-
-
-
-
-
yeayyyy dah habis dah...tamat...nak g tido dah..dah rasa ngantuk dah..alhamdulillah...

terima kasih sudi baca ye dan tengok :)









2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...