do like my belog.?klik here.

Monday, October 10, 2011

lelaki nakal lebih diminati

Assalamualaikum :)

heya !malam ni nak cite pasal LELAKI..eh.?gedixnya ! dah memang aku gedix kan nak buat cane...huhu..Sesetengah perempuan berfikiran bahawa lelaki nakal lebih menarik berbanding lelaki yang skema atau lurus. Lelaki nakal yang dimaksudkan ini bukan yang pergi merompak itu tapi lelaki nakal yang dimaksudkan ini ialah lelaki nakal yang suka melakukan perkara-perkara membuatkan perempuan tertarik dengan kelakuannya seperti berjenaka, bermanja dan banyak lagi.............hah!aku suka laki camni..sebab2nya ialah :

  1. Lelaki Nakal Lebih Yakin
  2. Lelaki Nakal Lebih Tahu Berkomunikasi
  3. Lelaki Nakal Lebih Suka Cabaran
  4. Lelaki Nakal Lebih Romantik
  5. Lelaki Nakal Lebih Pandai Bergaya


nak tau kenapa.??haaa korang KLIK SINI ...selamat berkenalan dengan AKU :)

6 comments:

Opieneon said...

lelaki nakal mmg terbaik, aww...

teh o beng said...

hee betol tuh opieneon..yeahhh \m/

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh....kalau mcmtu sy da tergolong dalam list....hahaha

teh o beng said...

eh si budak kachak nih lelaki.???hahahha...mati2 ngatkan pompuan yg blagak kachak..aiseh :P

aNiK ApIx pEm fiR said...

i nakal tak yut???

teh o beng said...

ahaha..cuk nakal sbb tu u r my cuk..hahaha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...