do like my belog.?klik here.

Saturday, October 8, 2011

KHAIRUL FAHMI CHE MAT [APEX] LAH PUNCANYA !

Assalamualaikum :)

memang angau..makan berpinggan-pinggan mangkuk hayun..mandi berjam-jam sampai air kena potong plus batang paip pon tercabut..tido pon lena sampai tak hengat nak bangun..memang macam ni ea kalau angau..??alaaa susah betol.aku takde experience dalam hal angau nih...hehe..tapi bab lalu makan tu aku rasa betul sratus tigaplohnam pratus betol la..ni jam 3.05minit pagi aku masih melantak lagi nih..makan chicken chop babe..cewah...laparrrrrrrr...tadi dah mlantak sehabis-habisnya dah...lapar lagi..ishh ishh..angau punya pasal...



angau ngan mu la !
oh u r malaysian super or my man !hahaha

berdiri depan pintu pon kau hebat...hebakk la mu pex !

mu minum air pon napok hebakk..haha

baju 28.sluar 22...kokse la mu apex..tapi mu tetap hebakk..

yes ! jersi no 19..aku suka no nih..caro sepak bola pon hebakk  pex..terpikat kawe !


duk kecek pon napok hebakk..


sengih napok gg koho hebakk...adeh..


memang tak diragui dan tak disangkal la Apex memang hebakkk dalam kancah bolasepak khususnya di Malaysia ...gosip panas pon tak kurang hebakk jgk..ye dop.? aku suka Apex sebab dia HEBAKKK di atas padang..kelincahannya menangkis,menepis bola mades him soooooo SMART ! ye dia buat aku jatuh cinta lagi ! hahaha...

doaku...harapanku...bila dia dah besar panjang matang usianya dia akan bijak memilih jodoh dia sdiri......pado nga budop bolok tu baek mu stay nga elia lah...................eeeeeeee..yak maroh.ok abes.....


















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...