do like my belog.?klik here.

Tuesday, October 4, 2011

dia bahagia kerana saya part two :)

Assalamualaikum :)

haha gedix je nak buat part two bagai..hehe..alamak! 'hehe' kite ada lagi..hehehe..adoyai..kalau dalam entry DIA BAHAGIA KERANA SAYA  tidak lama dahulu [cewah sooo nerdy !] kite asyik hehe je sebab kite rasa dia bahagia kerana kite.......tapi kite tak rasa pon dia bahagia sekarang ni..hurmmm...sukar untuk kite tempuhi..eceh mood jejiwang nih banyak sengal!hehehe...

dulu pahit,perit, pedih macam2 lagi la kite yg rasa tapi sekarang dia plak yg rasa....dah menyesal dengan perbuatannya yg lalu...hurmmm...awak rasa la kepedihan hati yg saya tanggung selama ni..wow ! jejiwang kekarat..hehehe....tapi kite tanak la cenggitu...walau dia tak disamping kite kite nak dia bahagia ! mulut kate taknak tapi hati.?hati kite cuma satu...oh kenapa kite SETIA ??? takmo !hukhuk..

sekarang kite tatau nak buat ape lah...kite cuma nak dia bahagia kerana kite saje...tapi kite tak mampu..sobss..mud sedih plak..hahahahaha...bipolar dah aku neh ! takmo takmo ! 

sekarang jugak.......kite nak melangkah untuk meraih cinta yg suci..moga ada insan yg luhur sehati sejiwa ngan kite...wowww !hahahahaha...jejiwangnye..kite nakkan insan yg lebih menghargai diri kite yg tak sempurna ini....apepon,mesti mahukan yg terbaek kan ! 

-gambar sekadar hiasan-
boleh tak kite nak bahagia camni.? hehehe :)


terima kasih sudi baca entry kite yg jejiwang nih ye..hehehe..blushing2 dah kite ni..hahahaha :)

13 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

sy pun mcmtu gk...but now rase mcm mls nk pk da...bek keje cari harta dlu...

Si BuDaK KaChAk said...

sy pun mcmtu gk...but now rase mcm mls nk pk da...bek keje cari harta dlu...

teh o beng said...

kan ! life must go on omputeh kate..hehe..

thanks :)

Si BuDaK KaChAk said...

owh...omputeh ek ckp cmtu...sy igt org kmpung sy je yg ckp mcmtu...hehehe

thnx 4 wat??

teh o beng said...

hahahaa..org kg awk ckp cmtu ea.?wah advance gile.!hehehe..

thanks singgah belog cabuk kite ni...hehee :P

Si BuDaK KaChAk said...

i think ur blog is better than me...(tu pun org kampung sy slalu ckp...hehehe)

slalu2 la singgah tmpt sy...nnt sy singgah tmpat awk slalu gk... :)

teh o beng said...

hahahaha..cewah..mmg advance gile ah..

hee insyallah nt kite singgah2 tmpt awk selalu :)

Si BuDaK KaChAk said...

thnx.... :-)

AwieKashi said...

sangat jiwang abis...
tangkap lentok nie!
HAHAHAHA!

Oh Oeya said...

hai.. singgah sini juga :)

teh o beng said...

budak kachak : sesame :)

awiekashi : hahahahahaha!! aiyaaa..blushing2 ><!

oh oeya : heee maceh2 :)

a u n i said...

nsb bek ade gmbr sekadar hiasan/.....nampak lagiberseri

teh o beng said...

auni.!! hahahahahhaa...hanya mu yg mngetahui cerita d sbalik gambar...cewah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...