do like my belog.?klik here.

Friday, October 21, 2011

comelnya dia (✿◠‿◠)

Assalamualaikum :)

sweet gile | cam nak kawen bila tgk gamba nih.haha


Rasulullah SAW pun selalu bersenda gurau dengan Saidatina Aisyah.

Kata hadis Nabi SAW yang ringkas dalam pencarian pasangan yang sepadan dengan anda:


"..sehingga kamu dapat tertawa dengannya dan ia tertawa denganmu.."


( HR Muttafaqun 'Alaih )p/s : Cubit mesra pipi si isteri, dapat pahala. Cubit mesra pipi si suami, dapat pahala. 

Berpahala, membawa ke SYURGA..(✿◠‿◠)

15 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh...dah tak sabo nak kawen...bahye ni...hehehe

teh o beng said...

haha mn ade la...biasa la kalo umo dh makin tua nih..ades...

Si BuDaK KaChAk said...

yayyy....akhirnya ada gk org ngaku yg dia tu tua...hehehe...saba la...jodoh akan dtg juga nnt...

purpl3h0lic said...

cubit mesra pipi awek dapat dose !
hik3 .
b.t.w follow u :)
follow ma back keyh .
ley tomen2

teh o beng said...

si kachak!alaa..sy mmg dah tua pon..kna ngaku lah kan..walopon tua still nmpk muda lagi kan..haaa nk jgk!hehehee....

teh o beng said...

purple : alaa..ni kite cite sal yg dah kawen la..huk2...dh follow u balik :)

Si BuDaK KaChAk said...

hahaha...org tua ni ttp nak ngaku muda...hehehe

teh o beng said...

haha jahat gile.....

Si BuDaK KaChAk said...

sy mmg jahat pun....wekkkk

teh o beng said...

hahaha...werkk :P

Si BuDaK KaChAk said...

gelak pulak dia...

nape??cara cakap tu tak cukup jahat ke??haha

teh o beng said...

haha..xpon..

Si BuDaK KaChAk said...

dah tu ckp sy jahat...huhuh

teh o beng said...

sbb pgl teh org tua..ishhhhhhhh!

Si BuDaK KaChAk said...

mmg teh tua pun kn???hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...