do like my belog.?klik here.

Tuesday, September 13, 2011

kisah cinta kecoh Mamat Sepah

Assalamualaikum :)

haishh macam2 kisah artis2 Malaysia skrg ni ye..aku jarang nak up entry pasal artis2 nih but disebabkan aku minatgile kat Sepah,so aku nak up la entry sal kesah chenta kecoh si mamat ni...macam2 hal la kau ni mamat,naseb baik aku suka shuib (walopon sudah beristerikan siti sarah)..hehe..
petikan yg dicilok dari SINI berkata begini :


Semasa diminta mengulas tentang tuduhan Adda oleh Mstar, Mamat Sepah berkata:-
Saya mengaku meninggalkan dia dalam keadaan yang dia sangat sayangkan saya dan begitu juga saya terhadapnya. Namun ada perkara lain yang saya tidak boleh terima dalam hubungan itu sehingga membuatkan saya mengambil keputusan memutuskan hubungan. Biarlah saya dan dia sahaja yang mengetahui perkara tersebut kerana jika saya buka mulut ia tidak beri faedah kepada sesiapa pun, malah memburukkan lagi keadaan
Malah Mamat sempat menasihatkan Adda tidak lagi membesarkan perkara yang telah berlalu. Dalam erti kata lain, jangan menjadi loser.
Saya tahu kekecohan ini terjadi disebabkan tindakannya yang mahu memperbesarkan perkara itu. Dia pernah beritahu saya tentang hajat berkenaan tetapi saya sudah mengingatkannya supaya tidak meludah ke langit, takut terkena muka sendiri.Tentang cincin yang saya telah berikan, memang saya minta semula daripadanya kerana itu adalah tanda ikatan sebuah hubungan, namun saya terus buang kerana tidak sanggup mengenangnya lagi.




haa..nah aku selitkan gambar si mamat ngan fida

ishhhh...memacam la kan..apepun,only He's the Almighty :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...