do like my belog.?klik here.

Friday, September 23, 2011

cinta kura-kura

Assalamualaikum :)

hai korang !lately aku asyik up entry pasal aku tak percaya cinta je kan.!aku berchenta kah sekarang.???oh no! tanak berchenta,tunggu my putera masuk meminang then terus kawen!tak pon biar mak abah carikan..tak kisah muka huduh ( kisah la sikit..tak sampai hati nak muntah everyday depan dia )..tanak yg berlagak kaya ngan harta mak bapak..tanak yg ada facebook !nanti aku senang nak stalk,senang2 je dapat tau dia curang kat belakang..kalau tatau takpe,lantak kau la nak buat apa..dosa kau yg tanggung!wahahahaha..

bajet laku la kau !sape cakap tak laku ha.?laku ok,saje jual mahal..biar takde sesape mampu beli..lebih baik aku berchenta ngan kura-kura daripada berchenta ngan manusia HAPRAK!woooo...tak semua ye,segelintir saje..for now aku memang berada di 'syurga' jantan haprak je maseh tak jumpa lelaki idaman hati suciku..aiyoooo susah! di mana dia.?di mana dia.? who's gonna makes me say i do.????? suka hati kau la sape pon..tanak amik kesah pon ! hahaha...

eh melalut plak pasal di mana lokasi my incik hati sekarang.!entry nih tanak cite pasal tu lah..nak cite pasal kura-kura si jantung hati which always makes me smile,felt dupdapdupdap dan banyak lagi perasaan teruja terlampau lah bila aku bersama beliau..hahaha..nak muntah ea.??muntah je......ada aku kesah.??? oh kejam ! again, do i care .??? wakaka..

back from lunch tadi terserempak plak ngan adik beradik kura-kura si jantung hatiku, dan sempat snap beberapa gambar (activity wajib la kan!) hahaha..layan jela ea..kalau tak seronok menarik buat-buat seronok menarik ok..aku bukannya tau pon...wehehehe !

bestnya beliau berendam dalam tuh..oh nak join !

abaikan aku yg huduh tu..tengok belakang saje !

baru nak pegang sikit dah lari..haram katenya..kura-kura jantan !hahaha..

biru for Eira a.k.a cik Oggy..hijau for Anne a.k.a katak hijau dan merah for me lah! 

aku memang gilesakan gilegile sama beetle classic neh..takmo modern2 lah! esok lusa bulan depan it'll be mine...!!! tak sabar dah ! owh yeahhh~

haa dah habis menaip untuk saat dan ketika ini..terima kasih sudi baca !untill the next entry yaw :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...