do like my belog.?klik here.

Monday, May 30, 2011

yeay dia datang sudah !

Assalamualaikum :)

lama gile tak update blog nih..takde ape yang nak ditulis dah..disebabkan oleh beberapa gangguan emosi terlampau pada suatu hari dunia maya became soooo hampeh for me..wuhuhu...setelah bermuhasabah diri [cewahhh !] jejari yang tak berapa nak runcing nih menggatal nak masuk alam maya la plak.....laju je buka my blog..ok,sangat buruk rupa ! baru kusedari blog aku nih tersangatlah 'narrow minded' ...huhu..so,tukar pakai yg basic layout je..haha.....

Jadi,ask to myself tetiba...kepada sapekah ayat perenggan diatas aku tujukan???hahaha..bercerita sakan tapi ade ke yang membaca? in fact,itulah soalan yg selalu terpacul di benak fikiran setiap kali aku update blog...tapi......orang baca ke orang tak baca ke ADA AKU KESAH??? ini blog aku yang punya..hahahaha...

ok enough ! bye uolsss :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...