do like my belog.?klik here.

Saturday, April 9, 2011

you're silly.i'm a fool.

belog d update lagi.!


Assalamualaikum :)

saya update belog ni sebab sy sedih. eceh. tatau sedih kenapa dan sebab apa but the main point is  SAYA PUNYA JIWA PERASAAN HATI NALURI SANGAT2 LAH SAYU at current.. sobsss.
rindu mak abah kt kampung.rindu nak kumpul ngan semua family reramai. bila la nk dapat saat indah tu lagi. uhuk..

kinda felt 'terasa hati.kecik hati' with someone but dunno WHO.? tapi yg saya taw just [he/she] always make me being a silly one! geramnya.! |KAU BODOH| !feels just wanna cry lah.aku tak suka panggil orang with that panggilan, but you're too much ! tahap kesabaran seseorang ada batasnya jugak. korang tahu kan.?walau saya berdiam.tak bercakap banyak and watsoever lah it doesn't mean you can fool-ish of me my beloved self !!!

sekian lah cerita luahan ikhlas dari benak saya yg suci lagi bersih ni.thanks for wasting your time to read..........


2 comments:

ciK ogGy bLue... said...

oh my teh.. i love you..
no sad2 k..
let me lend my shoulder to you dear...:)

teh fatihah said...

uhukk..sedih taw..sobsss :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...