do like my belog.?klik here.

Tuesday, April 12, 2011

perut's wishlist

belog d update lagi.!


Assalamualaikum :)

hai.saya update blog lagi.jejari yg tak seruncing jejari Apex's gurl nih gedix nak menaip pulak hari nih..haha!antara sebab musabab saya create entry ni adalah kerana saya mahu kongsi share apa itu my perut wishlist. (haha.gila failed tatabahasa melayu.ahh ade aku kesah.?)ntah le,semenjak dua menjak tiga menjak ni (ikot cara bang bil ye kawan2.upss!! korang tak suka bang bil.???tapi saya suka bang bil, tetap! tak kira,suka jugak!huhu) perut dan mulut asyik mahukan nasi kerabu je.tapi hampeh..susahnye nak makan nasi kerabu yg menepati selera taste saya kat sini..tapi kan,siang semalam..akhirnya!cewah..merasa jugak la mulut aku makan nasi kerabu walau seciput itu.huhu..perut diisi tidak la sekenyang sendawa sampai bergema (hadoi.memang failed lah!)...eh panjang la pulak kn.hadoi..fullstop-

haa..ni dia nasi kerabu nyum nyum!!

wishlist kedua perut aku nih asyik duk mintak laksa..laksa..laksa..la pulak..dah tu siap demanding lagi.."penang mai saja..lain mai takmo!"...aishhh..ko memang ngengada la perut..huhu..tapi satu je,aku suka makan laksa penang buatan tangan MAK AKU saja..*walopon mak aku kelantan pure* tapi masakan dia sedap hingga menjilat pinggan mangkuk hayun lah!huhu (meluat betoi tulis cenggini.lawok la konon..KITA BAKO JE.KITA BAKO!!) *tetiba semangat Usop Wilcha la pulak* aishhhh...

fuhhh..sedapnyaaaa!!!

haa..kalau makan nasi kerabu mahupon laksa penang memang tak berseri kalau tak pekena TEH O BENG LIMAU nih..uishhh..*sedaknyooo*.....yummyyy ^_^

teh o beng limau peberetku !

urmm..sekian dahulu lah cerita wishlist saya untuk kali ini ye.........*uishh tetiba teringin nak baca novel pulak.....nak yg romantika je boleh.?haha..wekkss*

ok,sekian saja..salam :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...