do like my belog.?klik here.

Tuesday, April 19, 2011

meminang di hari jadi :)

belog d update lagi.!


Assalamualaikum :)

hehe...update lagi ye.?ishhh..takde ape,saje teruja.haha..gilagedix kan!
petang td my mon call..saje la nk wish besday anak bongsu kesayangan beliau kan.eceh!
dah tu,apelagi..mintak hadiah la kan.tu jela keje aku..haha.
mak pon tanya la......

mak :teh pakai cincin saiz ape.?

aku:nk beli cincin ke.?ishhh mane la orang taw..*tak penah pakai cincin kot*

mak : yelaa..nk beli cincin tunang teh nanti.

akak mencelah tetiba : haa..dah ada orang masuk meminang kot.

aku : hahahahaha! ade orang masuk meminang eak.?sape.? sape.? *haha..gilateruja kot*

dan perbualan itu.......takde maknanye nak betul..kami anak beranak memang suka akan gurauan begitu..eceh!mak saya memang sporting habis lah!!
abah saya lagi sporting kot..memang best gile ah dapat mak abah camni..hidop gumbira sentiasa!hehe...

di sini,nak cakap la kan...abah,mak....I LOVE YOU SO MUCH!!!!

dan kamu..saya sayang kamu banyak2..tapi kamu xsayang saya kan.?memain kan.?hishhh..saya nak cakap,kamu RUGI..! bai~

sekian sahaja entry menggedix ini..haha..mekaseh sudi baca :)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...