do like my belog.?klik here.

Thursday, April 21, 2011

mai baca nih :)

belog d update lagi.!

Assalamualaikum :)

hai.saya menaip lagi hari ini.eceh..its sooo nerdy la cik teh! ahh.ade aku kesah.??? hahaha..
tak tido lagi..aku ngah mendonLod lagu dari kawan [eceh.skemagileayat]..dari tadi.berjam-jam lamanye dari tadi duk mendonlod baru dapat satu.!hadoi..eden loteh tapi eden torai gak bersabor.bersabor menunggu ianya siap di donlod..dan sememangnya saya seorang penyabar terlampau....aishhh..sabor je lah~

yang menjadi persoalannye,apsal eak susah sgt nak mendonlod semenjak dua menjak nih.?kengkorang semua alami masalah yg sama kah atau hanya sememangnya line tenet saya yg kegilaan.?haiyaaa..susah..payoh! haha...

dah la..aku letih..lagu pon dah siap donlod..mendayu-dayu la pulop! 
lena terus la gamak nye ini malam..zzzZZZ~~
hahaha..harap maap la kepada tuan punya lagu..jejiwang sungguh.tapi sedak ah! nanti saya selaku ketua JKKK Kg. Pisang nih......eh terblakon plak..hikhik..harap maap,hobi saya...hehe..ok sambung ayat...eh tak! buat ayt baru..ngeee...pabila line tenet saya dah recover nanti saya upload lagu2 anda di sini ye..tak bleh.?ahhh..ade aku kesah.??? haha...

dah..saya nak tido!selamat berkarya :)

sekian dahulu coretan saya pada kali ini..cewah! thanks sudi baca :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...