do like my belog.?klik here.

Tuesday, April 12, 2011

i m i s s y o u

belog d update lagi.!


Assalamualaikum.........


penat ! letih ! exhausted ! lagi ape lagi.??? serabut gila.dah gila agaknya. eh geram betol.
byk keje2 skulah yg perlu d anta kt cekgu2. ! saya pening ! arghhhhhhh !!!
saya tension gilaaaaa !!!


dalam dok tensen2.duk gila menggila tapi hati ni masih lagi tersentap ngan satu rasa yg dipanggil SAYU..dunno why lah. saya tak taw kenapa orang cam xbleh nk tengok kesenangan org len. alah aku pn bukannye senang pon. hanya happy dan gumbira d samping kengkawan saja. itu pon nak jadi point tuk DENGKI ke.????


sungguh tak paham la ngan sikap manusia nih. dah tak pasal2 sebab korang aku yg sakit hati. eeeee benci ok! agaknya kalau aku takde kawan.sengsorang je kemana-mana baru la korang punya hidup nih aman kan.?


konklusinya.aku rasa aku nih tension tahap babun sebab tu baran je entry nih.padehal takde pon orang nk dengki (yolo bakali.bak kato ore kelate) 


last but not least....i admit jauh d sudut hati, I MISS YOU ...sobsss :'(


sekian,salam......teh !



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...