do like my belog.?klik here.

Thursday, April 21, 2011

budak sebelah bilik saya ada henpon dan laptop!

belog d update lagi.!


Assalamualaikum :)

ape ke hei nya budak bilik sebelah aku nih.?eee aku cepuk kang.!bunyi henpon kuat gile..betol!kuat gile..korang tak caya.?maila duk bilik aku nih,kite sama2 dengar..hehe...geram sebab tadi aku tido,tetiba tekejut dengar sesuatu bunyi yg agak aneh..kalau sedap bunyinya takpe,ini......haram! menanah telinga...eeee geram! nak je aku sambung tido..tetiba ade bunyi lagi...skrg,dia on lappy dia la plak...bunyi music nk on lappy pon kuat weh..nk tegelak sakan aku..hahahahahaha!!!memang suka buat hati orang keliling panas kot dia nih..nak kate dia pekak tak baik dan tak elok kan..haaa....siap la ko,esok aku takkan dengar lagu ngan headphone lagi..aku pasang speaker terus...haaa..baru careeeee!!! haa..dendam seorang pendendam..hahaha...dah,nk g solat maghrib nih..nanti nak mintak ampun ngan Tuhan sebab marah2 kat budak bilik sbelah ni..hihihihi 

sekian ye..mekaseh baca :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...