do like my belog.?klik here.

Friday, April 22, 2011

band pilihan saya

belog d update lagi.!


Assalamualaikum :)


saya nk bagitaw korang yg saya gilemusic.!tersangat gilekan ia..'MUSIC' that such a great words rite.?tanpa music.takde music sunyi jejiwa kot.for me la...alah korang pon sama gak kan..jgn nk ngelak nk tipu tanak ngaku tak suka music...

eceh..cite sal music la plak entry nih..taw ke ape itu music.?secara jujur and be honest i know NOTHING bout music..cakap je minat..coba kalo ade orang tanye 'suka music eh.?genre pe yg awk.you.kamu.ko...prefer.?'....aiyakkk...saye jawab jujur ye SAYA TAK TAUUU..!aishhh...

hadoi..takde motif takde objektif nak gak update blog..kang org nyampah lak..ahhh..ade aku kesah.??ngeee...ngengada nya aku..act,tak bleh nak tido..study,otak dh tak jalan masa nih..dah pening2 lalat bunyi piano Nabil kot..tunggu 'masuk waktu',pastu nk kroh.kroh.kroh..hehehe :)

dah tak bleh tido.study pon tak bleh..nk watpe lagi.layan lelagu yg sedap di dengar jela kejenya..meh nak share ngan korang serba sedikit pepasal band yg aku agak suka.eh tak!sgt suka layan lelagu diorang 365hari pon tak boring..jom..jom..!

band pertama,semestinya sewajibnya lah kan. AWANBAND lah sape lagi..!!!


ramai yg salah anggap kononnya band nih band Indon..tapi diorang nih Malaysia mari lah..buatan Malaysia hundred percent nih..tak caya cuba tengok gamba di atas.nampak tak vokalisnye yg nk ntah pape tuh dah menunjukkan gejala kesengalan orang kite.iaitu orang local..hehehe...dan antara lagu2 diorang yg sgt best di dengar :
  1. helah maya
  2. kartita
  3. belenggu
dan banyak lagi..kalau nk tau soseh-soseh mengatakan album baru bakal di releasekan tidak lama saje lagi...jadi,jom kite serbuuuu!!!tak rugiii..aku atau saya dah tak sabar nih..hehe..

band kedua kesukaan aku ialah..eceh! STATIK la sape lagi...


alolo cumeinya diorang..hehe..tuje motip.?haha..lagu2 diorang pon tersangatlah best.!antara band yg berjaya menarik perhatian telingaku pabila i've heard their song for the first time!!!gilesedap dan syahdu nyaaa!dan antara lagu2 mereka yg sedap:
  1. nikmat sementara
  2. bintang
  3. aku dan kontroversi
dan banyak lagi..!aku listkan tiga je..adil dan saksama kan..eceh.cakap jela malas menaip!hahaha...lagisatu,incik vokalis band nih ade buat projek solo beliau.for details click  here ye..hehe :)

dan band yg ketiga menjadi pilihan hati dikala bila-bila jelah..jeng.jeng.jeng..mempersembahkan GREY SKY MORNING !!! haha..alaa..dah tau dah kan..memang band wajib ada kot..hehe...


haa..lagu band nih sentiasa menjadi pilihan telinga..hehe..upsss!maap gamba lame nih..skrg dah plus one member kan.mista ammar habir as a new keyboardist for this band..btol kan.?kalo salah tegor ye..hehe...dari mula sampai sekarang,tak penah miss dengar lagu diorang,antaranya :
  1. cinta gila 
  2. gadis pemalu
  3. kisah cinta
seperti di atas la..banyak lagi lagu2 best diorang..korang search la kt mane yg patut..kompem ada..dah release lagu baru kot skrg..impressive!dengar je pon,tak rugi la...sgt best!

hurmmm..dah panjang berjela entry nih kan..ok saya sudahi dengan ucapan terima kasih kerana sudi baca coretan di saat saya kebosanan ni..!

p/s :saya tau ramai yg akn kutuk bila saya suka band2 indie.band2 local nih.kate tak indie lah.itulah.inilah..tiru band itulah band inilah..at least diorang wat hal diorang je,tak nyebok hal kite seperti kite nyebok hal diorang..huhu..ape motif korang nk cakap camtu.?ahhh..ade aku kesah.???

salam :)















4 comments:

m e l l o w said...

mereka - mereka
band pilihan saya juga..
much <3 damn !!

teh fatihah said...

yeay.! ada geng.!
diorg sgt best kan..
suka tersangat yg amat..hehe :)

Shafina Zuhairi said...

ohhh band pilihan saye semesti nye... rahsia! hehe band yg ketiga tu mcm best la.. hehe

teh fatihah said...

hahaha !eceh..ha'ah yg ketiga tu best,try aa dgr..mn taw kot2 terjatuh hati..hek3 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...