do like my belog.?klik here.

Tuesday, March 22, 2011

sape yang aku mahu.?

Assalamualaikum kengkawan.!! haaa..saya update belog lagi..lagi update belog.!kenapa.??kekacauan jiwa sedang menguasai diriku yg lemah ini..urmmm..tapi nak menulis pasal ape ni.?? any idea.?any idea.? haaa.! (ala2 mentol muncul above my head)..tetiba je kan.!


alang2 mood tengah berjiwang.menjiwang.dan jejiwang nih (pe banyak jiwang daa)...nak share lah serba sedikit tentang "SAPE YANG AKU MAHU?" ngan korang..boleh tak.? boleh tak.? (gedix sudaa)


soalan : sapekah dan bagaimanakah 'dia' yang kamu inginkan.?


jawapan yg panjang (dalam bentuk point) *haha* :


:: beliau hendaklah mempunyai kriteria2 berikut ::



  • ANDAKAH IMAM MUDA YG SAYA CARI.?  (cth : Imam Muda Asyraf)
  • ANDA GILA MACAM SAYA TAK.?(cth : Zizan Raja Lawak) 
  • ANDA  PANDAI MELAWAK TAK.?(cth : Zizan Raja Lawak) 
  • ANDA SUKA MUZIK TAK.? (cth : ramai sangat yg saya suka.jadi takde contoh tuk point ni) haha~
  • ANDA BERTANGGUNGJAWAB.?
  • ANDA apelagi.?apelagi.?takde dah kot..haaaa!
  • ANDA ADA SEKEPING HATI YG IKHLAS TAK.? *woah.woah.woah*

yezzaa!dah.dah.dah!cukup sudah aku mengarut..hahaha.orang kata..Tuhan dah tetapkan jodoh kita sama dah ngan kita..kalau kita baik,baik la jodoh kita.dan kalau kita jahat,maka jahatlah jodoh kita kan..jadi,kriteria2 yg saya tetapkan adalah berdasarkan perangai dan diri saya sendiri.cuma point pertama saja masih tak cukup ilmu di dada..sangat perlukan bimbingan untuk menuju ke jalan yang d redhaiNYA...walaweiiiii~~~ (aku pon nak gelak baca nih)




konklusi : (for those yang punya these criterion..sila lah masuk meminang ataupun pinang lah saya cepat2)

hahahahahaha!! yes..berjaya mengupdate belog dengan sebuah entry yg agak GILA-GILAan..owhh yeahhh!!!!!

sekian,terima kasih kengkawan..semoga jumpa lagi d entry yg agak baik bunyi nya..:)

14 comments:

ciK ogGy bLue... said...

will you marry me??? (muka ngarap)
:P

teh fatihah said...

Amaigad.!!ada org propose ai..!!
sangat terujaaaa.!!

ok,sy jwb..I WON'T....hahahaha :)

ciK ogGy bLue... said...

but why??
ape kurangnya saya???
saya imam muda...
saya taw 'EJAL' GSM...
hahahah

teh fatihah said...

hahahaha..!!!awk imam muda.??
cam xpecaya jew..buktikan.!!

ouh awk knl ejal gsm eh.??sy nak pijan BITTERSWEET.!!!!!

ciK ogGy bLue... said...

hahah...
ejal itu cacat R =pancaghoba..

ijan??/semat jetak wes sy tgOk dekat2 muko dio..mse tuh g kedai sep dio kt GReentOwn mall iPoh..
semak..
meleleh~

teh fatihah said...

yakk..jange oyak gtuh..gepren dio polow my belog nih taw..huhuhu~~

semestinya semak jetak2 lahhh...berdetak hatiku bila memandang wajah beliau..hahahaha :)

ciK ogGy bLue... said...

gepren dio hk saiko tuh ko????
hahah..
hak stalked fB katak tu ko??
hahaha..saiko + skizO..

tap sayang udah agk tUa..haha

teh fatihah said...

hahaha...tut tut tut..putuh line tetibo..keh2!

yakk..tua d mata kamu..tapi tidak di hati saya..saya sayang beliau yee! hahahaha..

ciK ogGy bLue... said...

hahahha..putuh xdop kedit tu tEh...

hahha..ai dop minat wlopom di muda o tua...

i xlyn sep3 indie...
ai layn MAHER ZAIn..
(tau lagu insyaallah jee pom)

haha

ai suka THE KILLERS nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
eira the musician..hahahah
[wujudkah]

teh fatihah said...

haha..paka 3ya sehari kompem xkan putuh abis kedit taw..hehe..

xpo xlayan indie..xdop sapo suruh laye ehhh..hahahhaa!!

wohoho kuyaaaa doh.!hakdop lagi stakat neh eira the musician tuh..tp dop tawla luw xlamo ag akn wujud..woah woah woah~~

ciK ogGy bLue... said...

haha..berigak wt hk 3ya selkom...
i kaya, i xmain la 3ya tuh..
huhuhu...

one fine Day EIRA THE MUSICIAN will exist..

bandline : teh n katak ijau bucik...

eira??/xdop bakat dlm muzik pon nk ad banD jgOp..hahaha

teh fatihah said...

haha..ore sekin plus dekup keno paka 3ya lahhh..ngee~

tapi TEH tarik crew ado doh kam.??hehe..

oloh2..ado ngat bakat tp xse tunjuk keh.??aiyaaa~

ciK ogGy bLue... said...

koya teh..teh tarik crew lamo dos xoperasi bak Miss Nina sekor jah loni dop pemes..

\yakkk..nyo v ado bakaT??jo tepuk tgn bulih r...hehhe

teh fatihah said...

hahahaha....aiyaaa..dop suko mizz nina..dio nk nikoh nga noh! huh~

awop..dop tubik dh mugo ore cacat tuh keh.???sy wat gni demi awop..hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...