do like my belog.?klik here.

Sunday, March 27, 2011

rindu anak-anak

yeehaa!iya saya update belog harini..

di sini saya ingin memberitahu sahabat2 sekalian yg saya sangat rindu ngan anak2 buah ataupun lam loghat kelate anok sdaro.!

ya.!rindu adam,amar dan adib..(yeah dah ada 3orang anak buah ok.korang ada.?haha)
agak2nya apela adam ngah buat sekarang ya...urmmm..
amar lak watpe.?mesti tido punya dua beradik nih...dan.!my lil new nephew muhammab adib.! adib wat gapo tu.??mesti duk atas dukung nenek kan.?kan.?kan.?arini umo adib 12hari sudaa..tapi mak usu belom b'kesempatan tengok adib in real.. sobss :'(


:: hai kawan mak usu..saya adam.eh abang adam la..dah ada dua adik..eh tak..tiga adik include adik aniq busyuk..hehe..(eh saya pandai sepiking macam mak usu laa..kahkah) ! ::

  • haa..nih adam..my first nephew.!cucu sulung.cicit sulung jugak taw!he's being pampered by his tokbah,nenek dan to'mi..pak teh ,makcik,maklang and mak usu juga..aiyaaa~


:: hai kawan2 mak usu..nama saya amar..saya anak buah mak usu yang kedua..saya tak manja macam abang adam ok..(haha..sorry abang adam) ::

  • haa..nih plak my second nephew..amar.!he's so cute and matured than his bro!haha..macam dah besar je kan.?hehehe...tapi sekarang dah mula tunjuk belang kot..merengek berebut ibu ngan abang adam..aishhhh~


:: hai tawan2 mak ucu..nama kite adib..umo kite 12hari harini taw..happy 12nd birthday to me..hehe...kite d lahirkan 16 march 2011..(aishh tak sempat kite nk tgk makcik kite tunang arituh)...

  • haaa...nih my third nephew.! adib namanya..alaaa belum ada kesempatan nak tengok adib 'live' lagi..hanya mampu berMMS sahaja..sobss :'(......urmm mak usu tunggu adib dtg kL jela ok...ishhh tak saba nk jumpa adib...

tiga orang hero menyerikan lagi my keluarga besar..suka ngat..tak sabar nak tunggu diorang besar.! ouhh...I MISS these tiga orang budak tecik lah.!!!

sekian sahaja ok...terima kasih kerana sudi baca :)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...